Tratamente si operatie hernie inghinala

De cateva luni caut solutii la hernia mea inghinala.Ceaiurile m-au ajutat foarte mult,impiedicand evolutia acesteia,de asemenea nu nu mai simt nici o durere.Insa--hernia nu mi s-a vindecat in felul in care as fi vrut eu.Intre timp,am gasit informatii noi,pe care ma simt dator sa le impartasesc cu semenii mei care au acelasi probleme.Dupa multe ore de cautari pe google,si sute de pagini web vizualizate,am gasit informatii,mai ales in limba engleza,pe care cu timpul le voi traduce,si le voi posta pe acest blog.

Iata cateva dintre ele:

Herniahealing.org

Falconblanco.com/health/hernia.htm

Herniabible.com

Medscape.com/viewarticle/521760




5 comentarii:

Anonim spunea...

Sanatate macxima,sper sa-mi fie si mie de folos aceste postari ale tale,imi par foarte interesante ,eu am in partea stanga o umflatura ca o minge de pim-pong,sa vad ce pot face.....

Anonim spunea...

buna seara.am si eu o probl sa spun asa poate mai grava.de la mult efort fizic si ridicatura am simtit o plesnitura ca o fulgeratura intre picioare partea stanga si am simtit ca toate organele....burta mia cazut am fost la o groaza de doctori si numi dau nici un diagnostic acum dupa p perioada destula si de la frig simt arsura usturime in zonz anusului inauntru am o sensibilitate o greutate burta parca sunt tot timpul balonata..nu se vede nimic exterior doar akolo intre picioare ceva se intampla.sa fie hernie inghinala?va rog sa imi dati un raspuns.multumesc

boby29 spunea...

Buna ziua,
In urma cu cateva luni am simtit ceva durere in zona inghinala,dar aceasta durere,incepe din partea din spate la nivelul ineleleor 8-9 ale coloanei vertebrale si se continua inspre fata in zona inghinala si spre testicul,sa fie vb oare de hernie inghinala sau de disc,in momentul in care fac putin efort(ridicari de greutati,nu mari insa)incep sa simt dureri,ma puteti ajuta va rog sa imi dau seama despre ce este vb si tratamentul necesar acestui caz.Multumesc

Anonim spunea...

Vad ca nu raspunde nimeni pe aici...De ce-ati mai pus loc de comentarii,intrebari...etc?

Anonim spunea...

Anonimule si voua restul care mai cititi,hernia inghinala nu se vindeca cu nici un tratament.singurul mod de vindecare este interventia chirurgicala care este una usoara,fara complicatii si cu refacere 100%.intr-adevar prin tratament se pot ameliora durerile si se poate incetini procesul de deteriorare a musculaturii abdominale,dar nu se poate vindeca.mai devreme sau mai tarziu operatia va fi necesara

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Cele mai vizitate articole

Meniu