Hernie Inghinala

Am patit-o si eu.Da,eu,autorul acestui blog,am patit-o.Trageam de fiare,si dintr-o data am simtit in zona inghinala de parca ceva s-a rupt.Si cand ma uit la testicule,poftim: o umflatura mica la testiculul drept.Va dati seama ca s-a instalat panica in mine.Am inceput sa caut pe google despre henie, cautand cuvintele "hernie testicul" , si uite asa am dat peste termenul necunoscut de mine pana atunci, "hernie inghinala".

Primele doua nopti nu am putut sa dorm dupa ce am citit ca hernia nu se poate vindeca decat prin operatie,si cand am aflat ca operatia in modul clasic nu este un lucru tocmai nedureros m-am ingrozit.Am cautat dupa operatii moderne,nedureroase,si mare mi-a fost bucuria cand am vazut ca exista asa ceva.

Insa cand am sunat (la clinica Proestetica din Bucuresti) si am intrebat de pretul operatiei:intre 700 si 1400 euro,plus anestezia intre 300 si nu mai stiu cati euro am facut un calcul-e prea scump,eu castigand lunar 600-700 euro,din care nu imi ramane foarte mult dupa ce platesc chiria,consumurile,mancarea si multe altele.Deci as aduna banii astia in aproximativ un an,asta daca nu mi-as vinde mercedesul batran,sau as renunta la impozit si RCA pe anul acesta (900+650 RON pentru motor de 3000) si as mai pune ceva.

Dupa 3 zile de panica mi-am dat drumul,si am inceput sa le spun tuturor prietenilor ce problema am.Si foarte bine am facut.Unul dintre acesti prieteni imi povesteste despre un alt prieten de-al lui,care a avut o problema asemanatoare,si avea un testicul cat o minge de tenis.Doctorii l-au programat pentru operatie.Fiind si omul speriat,a inceput sa caute metode alternative.A si gasit un tratament,care l-a si vindecat de hernie in 2 saptamani.Imaginati-va ce fata a facut chirurgul cand acesta a aparut si i-a aratat hernia vindecata.

I-am cerut numarul individului si l-am sunat imediat,povestindu-i de problema mea.El imi spune razand sa nu imi fac griji,pentru ca scap fara cutit.Tot ceea ce trebuie sa fac este sa:

Beau ceai de cretisoara si sa imi pun pe umflatura tinctura de traista ciobanului.(se gaseste la orice farmacie naturista,cretisoara fiind 2 lei,tinctura 4,5 lei)


Si asa am si facut.Prima data cand am pus tinctura pe umflatura am simtit o durere instantaneu,dar era o durere pozitiva,simteam ca are efect benefic.Trei zile am simtit durerea cand aplicam compresia cu tinctura de traista ciobanului pe testicul,insa azi,a patra zi (da,inca sunt doar la a patra zi de tratament in momentul in care scriu acest articol)nu am mai simtit durere,si se poate vedea cum s-a retras o mica parte din umflatura.Si nu in ultimul rand,parca nici nu mai simt ca am hernie,in timpul unui efort nu ma mai doare,si nu mai simt ca "imi coboara coaiele".
Am scris acest articol cu speranta ca candva va fi citit de o persoana aflata in situatia disperata in care am fost in primele zile de la aparitia herniei.Va spun,nu va faceti griji,aceste doua plante sunt intr-adevar miraculoase.Daca vreti mai multe informatii lasati un comentariu mai jos,eventual daca vreti sa vorbiti la telefon cu cei care mai au probleme asemanatoare lasati si numarul de tel.

61 comentarii:

Florin spunea...

multumesc mult pentru sfat.eu sunt operat de henrie inghinala in partea stanga dar mi-a reaparut in partea dreapta.de maine incep tratamentul.sper sa aiba efect.multumesc mult

Anonim spunea...

buna...am si eu o problema...eu trag de fiare...si intr-o zi knd faceam piept inclinat am simtit niste intepaturi in zona inghinala..exact unde se uneste piciorul cu abdomenul...dar m-am uitat si nu s-a umflat nmk...am fo la doctor..si la kirurg si la la urolog..am facut si eco dar sunt normale ...adik nmk la eco si nu se simte hernie deloc..asa a zis kirurgul...el a zis k este inceput de hernie...am fo iar la sala dar knd fak efort ma doare zona ....si atunci intrebarea mea este..sa mai fac efort..k dk fac se poate agrava...si dk nu fac ..kat timp?..adik asta se mai poate vindeca asa de la sine?...va reamintesc k la mine e doar durere nu este nimik palpabil...multumesc anticipat

Hernia Inghinala spunea...

Eu am hernie,cateodata e mai umflata,cateodata nu chiar atat de mult,insa tin regimul descris mai sus,si ma simt mult mai bine,nu ma doare,nu evolueaza--chiar daca practic MMA (Mixed Martial Arts),si primesc lovituri in zona abdominala.Schimba-ti modul de alimentatie,schimba-ti modul de viata,da-i organismului tot ce are nevoie,si TE VA RECOMPENSA!

Anonim spunea...

da-mi add pe messanger te rog : id totalacarete Ms frumos

Unknown spunea...

cum a evoluat hernia inghinala ?? a fost bun tratamentul cu ceaiurile de cretisoara si traista ciobanului ??

F spunea...

Iulius,m-am vindecat aproape complet.Chiar nu mai am umflatura,nu ma doare,si pot sa ridic orice exact ca si inainte.Dupa cum am mentionat,practic arte martiale,si nu mi-e frica nici macar sa fac "sparga".Am avut niste rezultate incredibile,si v-o recomand din suflet tuturor celor care suferiti de hernie.

Anonim spunea...

o sa incerc si eu tratamentul.oricum e preferabil cutitului.

Anonim spunea...

Salut!
Ma numesc Daniel.
Am hernie inghinala pe partea stanga. Dar nu la testicul. E acea hernie in care o parte din intestinul subtire a patruns in scrot. Am dureri la efort, in momentul cand sunt lovit (dar nu prea sunt lovit) sau cand consum hrana grea. Am citit pe internet ca acel ceai de "cretisoara" si acea tinctura de "traista ciobanului" poate face minuni, dar fara garantii.
Eu m-am ales cu hernia asta din 2002, acum suntem in 2010 si nu am curajul necesar sa ma las pe mana doctorilor romani (mi-e frica de Ciomu). Hernia nu a progresat prea mult in acesti 8 ani, dar e acolo si provoaca destul discomfort.
Vreau sa incerc si eu ceaiul si tinctura. Daca (Doamne, fereste!) la mine nu-si face efectul, oricum prefer durerea provocata de hernia inghinala, decat cutitul medicului.
Sanatate maxima!

Anonim spunea...

Salut!
Apropo, mi-am luat ceaiul si tinctura respectiva. Imi poate spune cineva cum sa le folosesc?
Adica, ceaiul in ce cantitati si la ce interval de ore; tinctura, de asemenea in ce interval de ore si cum se aplica?
Multumesc anticipat,
Daniel
Sanatate maxima!

Anonim spunea...

la ce interval de timp se foloseste tinctura .si ceaiul la ce ore se bea si ce cantitate si de cite ori se bea pe zi .astept raspuns urgent

F spunea...

Tinctura se aplica cat de des poti,si cat de des ai posibilitatea.Iar ceaiul de cretisoara,se bea cate 4-5 pahare pe zi.Foarte important este ca ceaiul sa fie foarte tare,sa nu va zgarciti la iarba de cretisoara,adaugati cat de mult puteti in ceai,astfel incat culoarea ceaiului sa fie aproape neagra.E foarte important.

Anonim spunea...

Buna ziua,

Acum 2 saptaman, am avut o durere in partea dreapa, exact unde este apendicita, am fost la dr. era pe cat sa a opereze la apendicita, apoi am fost la un alt dr, el mi-a descoperit hernie inghinala, am ceva durere dar nu simt nici o umflatura, ce-m recomandati ca sa nu ajung la cutit
E-mail: miranisbeg@yahoo.com

Va multumesc.

Unknown spunea...

eu cred ca acel tratament merge doar in cazul unui hidrocel, pt cei care nu stiu diferenta, nu vo zic nici eu, doar ca hernia inghinala poate fi tratata chirugical in cazuri grave, si poate fi impinsa la loc in cazur putin mai "negrave".doar ca acest impins no sa tina, o sa trebuiasca sa va intariti peretele abdominal, si nu faceti abdomene, pt acestea pot complica lucrurile, daca nu sunt facut corect. si in plus nu vb de abdomene acele clasice(crunch-urile) sunt niste exercitii mult mai diferite si complexe...tratati-va, la revedere

F spunea...

Andrei,nu iti dau dreptate.Eu am avut HERNIE INGHINALA,si mi-am tratat-o,cu ajutorul plantelor,a alimentatiei corespunzatoare,si mai ales cu credinta ca ma voi vindeca.Daca crezi ca te vei vindeca fara operatie,asa va fi.NU UITA,SUNT OAMENI CARE SI-AU VINDECAT CANCERUL,DOAR CU CREDINTA.

Anonim spunea...

sa vindecat cineva cu plantele aste ?
eu ma chinui de doua saptamani si nici un rezultat

Unknown spunea...

Plantele ajuta putin reduc durelile cred ca si opresc evolutia herniei, dar nu vindeca hernia inghinala.
Singurul tratament este cel chirurgical.
Eu am avut hernie inghinala directa, am icercat si cu plante (ceai de cretisoara si tinctura de traista ciobanului)iar efectul a fost diminuarea durerilor.
Tinctura de Traista Ciobanului are ca efect diminuarea durerilor dotorita continutului de alcool care este un anestezic local.
Sfatul meu pentru cei care au asa ceva este sa se opereze.Lasata ne operata no sa se vindece de la sine. Este o operatie relativ simpla. Prima saptamana este mia grea pe urma te misti mai usor. Dupa cateva luni nu mai ai nici o problema.

Anonim spunea...

am fost diagnosticata cu hernie inghinala dreapta acum 10 ani; in urma cu 8 ani m-am operat laparoscop si mi s-a pus si plasa; acum mi-a recidivat, port orteza si ceaiul de cretisoara ma constipa ingrozitor; in plus, cretisoara are si efect hemostatic...solutiile nu sunt intotdeauna simple sau aplicabile tuturor; astept sugestii oricum, multumesc anticipat

Anonim spunea...

Tocmai de aceea este recomandat sa mananci cereale sa eviti constipatia

Anonim spunea...

sal ,eu sant femeie ,si eu am facut hernie inghinala ..,am ridicat de bolnavi si am impins paturi care depaseau 180kg eu nu sant asa de grea am 70kg dar am incercat sa lucrez singura fara sa cer ajutorul colegiilor .Si uite asa ca intr-o zii am simtit cum impingeam de un pat sa duc pacientul la control...am simtit ca ma arde ceva intre bazin si picior...dupa care au inceput dureriile ..la inceput au fost mai usoare ,rezistam dar acum dupa 10 luni nu mai rezist la dureri ,am cate o data si o usoara febra ,am fost la doctor si mi-a confirmat ca fiind hernie ,astept acum parerea unui chirurg ...dar am sa incerc cu aceste ceaiuri si cu tinctura de traista ciobanului ....sa vad ce rezultate o sa faca.Am sa va tin la curent cu noutatiile .Multumesc pt sfaturiile de pe acest seit .

Anonim spunea...

sa constatat ca lipsa de cupru din organism provoaca tesutu sa cedeze...un tip american zice pe net ca a luat suplement de curpu si cand la taiat doctoru ia zis ca daca mai astepta plasa pusa la hernie ar fi fost scoasa afara de corp si mai zicea doctoru ca gaura era aproape inchisa si se vedea tesut nou...eu iau de 4 zile suplement de cupru ( sunt in USA si in romania cand am fost nu am gasit) nu am umflatura dar la efort ma doare..daca cineva vrea suplement de cupru si se educa ca asta e o problema la tine atunci email sa vad daca iti trimit de pe aici PasteOileMele@yahoo.com

Anonim spunea...

inca ceva, mama mea a avut o rana la picior ce nu sa vindecat doi ani si doctori nu stiau ce sa i faca...ia zis cineva sa puna comprese cu maru lupului si i sa inchis rana...doctoru a scoso afara cand ia zis cum sa vindecat ( uni doctori nu e doctori)- maru lupului are proprietati de vindecare a tesuturilor poate prin comprese vindeca si hernia...nu stiu fac si eu un calcul mintal - ati putea incerca dar aveti grija ca e toxic daca il beti dar inteleg ca nu e asa toxic prin compresie ( zic sa aplici compresie la hernie poate o ajuta sa se vindece)

Anonim spunea...

buna seara.am nevoie sa vb cu dumneavoastra in legatura cu hernia si cu tratamentul daca se poate.va las nr de telefon sa imi dati un bip si va sun eu.0766486467.multumesc

Anonim spunea...

buna ma numesc Razvan intr-o zi pe la 5-6 am simtit o durere in zona inghinala pe partea stanga si in acea seara am luat o aspirina si un paracetamol nu se vede nici un fel de unflatura in acea zona iar la testicule par in ordine dar parca cel stang e mai in spate iar cand alerg mult ma doare testicolul stang sa fie hernie inghinala sau inceput daca e inceput de hernie ce sa fac va rog mult sa imi spuneti sfaturile voastre.numai de bine si sanatate multa

Anonim spunea...

o am uitat sa va spun tot razvan este parca partea stanga e mai tare ca cea dreapta

Anonim spunea...

salut sunt daniel ma doare in partea stanga in zona unde piciorul se uneste cu abdomenul si testicolul stang e in alta pozitie fata de cel drept sa fie hernie?

Anonim spunea...

Buna treaba cu blogul!Mersi

Anonim spunea...

Salut numele meu este Laurentiu si am avut akum 14 ani doua herni si am scapat iata dupa 14 am cand am inceput sa trag de fiare si m-am uzit cu pomii au inceput testiculele sa se unfle si ma dor si acumain momentul de fata sunt in tratament dar tot ma dor si nush ce sa fac va rog sa ma ajutati sunt foarte diserat nu vreau sa mai trec prin ce am trecut n vreau sa mai trec

Unknown spunea...

am o intrebare...ai zis ca ti s'a intamplat in timp ce trageai de fiare, ma gandesc ca mergeai la sala....dupa ce te'ai vindecat, ai mai mers la sala?...antrenament normal?

Anonim spunea...

Buna ziua, vreau să vorbesc cu dv. despre acest tratament, să las nr. de telefon, imi daţi un bip şi vă sun eu. 0733933881. Vă mulţumesc frumos.
12.03.2013,10:05

Anonim spunea...

buna ziua numele meu este Ionut si vreau sa vorbesc cu dumneavoastra despe tratament va rog sa imiv dati un beep si va sun eu 0752523130

Anonim spunea...

salut,o intrebare hernia poate afecta si starea de erectie???

Anonim spunea...

salut sunt Marius si am hernie inghinala si vreau sa vorbim 0723714522

Anonim spunea...

Salut . Am 18 ani si am hernie inghinala de peste 1 an . Desi este destul de vizibila , adica testiculul stang este mai jos decat cel drept cu 2-3 cm , nu ma doare si o pot retrage in cavitatea abdominala singur , prin "sugerea" burtii . Intrebarea este daca ar fi mai bine sa folosesc tinctura atunci cand imi trag hernia in cavitatea abdominala , sau sa o aplic atunci cand este in testicul .

Multumesc, sper sa functioneze pt ca imi e destul de frica de operatie .

Anonim spunea...

Salut,
Eu am hernie de la 3 ani (aparuta in urma unei partide de plans :) ). Acum la 26 ani, pot sa zic ca nu am facut nici o restrictie la ridicat.
La 7 ani am resimtit intr-adevar ce inseamna hernie in faza completa, cand mergeam indoiat de mijloc, in unghi de 90 grade si tine o zi intreaga. Atunci bunicul meu, mi-a dat un "tratament", care pe el la ajutat sa faca munca la tara, fara nici o problema/durere. In fiecare dimineata, mulgea laptele de vaca, aducea un ou crud: amesteca galbenusul (nu si albusul), cu laptele (nefiert), intr-o cana de 500ml (da jumatate de litru), pe care-l beam tot. Pot sa zic ca de la sesiuni de durere in fiecare luna, cate o zi, am putut sa muncesc fara nici o durere, chiar si in zilele de azi.
Deci, lapte crud + galbenus ou (eventual puneti o lingurita de zahar pentru gust).
Organismul isi ia proteine necesare care, pe termen lung repara tesutul. "Tratamentul" se administreaza, 2 saptamani/zilnic, o data la 6 luni.
Solutia finala (cu "sanse de recidiva" 5-10%), este chirurgia.

Succes.

Anonim spunea...

Buna, am 14 ani zi sufar de hernie inghinala pe partea stanga. Tin sa mentionez ca "oul" stang mi-e aproximativ cat o minge de tenis. Multi colegi imi spun ca e anormal si ca ar fi indicat sa ma duc la doctor. Ei bine, am fost, insa culmea, in ziua aia nu era deloc umflat, ci parea absolut normal. In alte zile insa simteam dureri si daca ma apasam durerea se ridica pana putin mai sus de buric, pe stanga. Ce sa fac? Sa aplic si eu tratamentul ala? Tin sa mentionez ca ambii parintii au avut hernie si au fost operati.

Unknown spunea...

salut ... si eu am o problema asemanatoare .... intr-o dimineata cand mam trezit ... am observat ca am testiculul stang umflat si ma doare la cea mai mica atingere ... ce poate fi ?

Unknown spunea...

imi puteti da un sfat ?

Unknown spunea...

salut ... si eu am o problema asemanatoare .... intr-o dimineata cand mam trezit ... am observat ca am testiculul stang umflat si ma doare la cea mai mica atingere ... ce poate fi ?

Anonim spunea...

buna ziua ..am 30 ani si am problema in partea stanga abdomen putin umflat si dureri mici pe testicul stang....dac ridic greutati ceva ex.. 2 3 saci ciment .ma doare picioru stang ...are cineva un raspuns concret am consultat 1 chirurg si m-au dezmagit spunand ca nui nimika sa iau un antiinflamator multumesc sanataate maxima

Anonim spunea...

Salut. Duc si eu o hernie de mai bine de 3 ani, am capatat-o "aratandu-mi muschii" intr-un moment in care organismul nu era pregatit pentru efort si a doua zi am simtit o umflatura mica sub testicule. In general simt disconfort in acea zona, nu este nimic vizibil sau palpabil, si sunt dureri surde, suportabile. Nu ar fi prea mare problema, dar simt ca se agraveaza senzatia de la o luna la alta. Sincer sa fiu nu am luat niciodata in serios tratamentele naturiste, dar pana la urma nu am nimic de pierdut. Asi dori sa stiu daca mai exista si alte persoane care au reusit prin aceste metode si eventual alte tipuri de tratament alternativ. Spunea cineva la un moment dat de o cura cu coacaze, probabil ca mai exista si alte metode. Oricare sfat este binevenit si multumesc anticipat, si daca voi reusi, voi reveni cu un mesaj. Sanatate multa la toti!

Anonim spunea...

Salut.
Nu inteleg ce legatura are planta cu hernia inghinala. Hernia inghinala este ca si cum ai o sacosa cu plina cu cumparaturi si la un moment dat fundul sacosii se rupe usor si cumparaturile apasa si largesc acea crapatura. Nu poti sa "repari" crapatura cu plante. De aceea se pune plasa si se intareste zona rupta prin interventie laparoscopica (mai modern). Nu neg ca plantele nu sunt benefice, sunt foarte bune, dar probabil tu ai avut altceva...o inflamatie etc ceva ce se poate repara (gen pui gheata, sau plantele de care spui) dar ceva rupt nu poti sa repari cu plante. Ai avut altceva cu siguranta

Anonim spunea...

sall..am si eu o problema,mi sa umflat pic zona inghinala si da sa imi amorteasca buca dreapta..tin sa mentionez ca nu ma doare nici testicule nici daca palpez doar ca am un disconfort..ce credeti ca ar putea fi?

Unknown spunea...

Buna as dori sa aflu mai multe despre herneie ma poti contacta la nr 0742522611?(

Anonim spunea...

sunama si pe mine te rog 0766522091

Anonim spunea...

te rog ajutama si pe mine te rog ca ma doare an amandoua partile

Anonim spunea...

cat timp trebuie sa bem ceaiu o luna doua cat

Anonim spunea...

zine concret ce ai facut

Anonim spunea...

salut,in urma cu 1 luna am renovat apartamentul si am carat greutati foarte mari,dupa 1 zi am inceput sa am dureri in zona abdominala dreapta,am mers la medic si mi-am facut un ecograf. Medicul mi-a spus ca nu e nici vorba de hernie si ca sunt doar constipat. Dupa 2 zile de tratament cu debridat durerea a disparut din zona abdominala si sa mutat mai jos in testiculul drept,de atunci simt o stare de disconfort ,mentionez disconfort ,nu durere !!! si uneori mai simt niste impulsuri de la testicul mergand spre zona abdominala,va rog frumos,daca a mai patit cineva asa ceva sa imi spuna si mie,multumesc anticipat

Florin Popa spunea...

Salut, am si eu problema. te rog ajuta-ma cu un sfat... am fost nevoit sa lucrez ceva greu... si acuma ma doare de amandoua partile... din sus de penis la 2-3 cm si in dreapta si in stanga... presupun ca e hernie inghinala, plus testicolul stang sa lasat vreo 2 cm mai jos fata de dreptul, am stat in plan inclinat pe spate cu abdomenul in sus si sa retras.. de 3 zile caut pe internet si se pare ca nu scap fara cutit. suna-ma vreau sa stiu daca tu ai scapat de cutit. 0743687887, am fost operat si de varicocel stang.. in urma cu 2 ani, si nu as mai vrea sa ajung la cutit prea curand...

Anonim spunea...

Sall.ma numeac florin.mi se unfla in partea dreapta aproape de penis.este hernie este hernie inghinala?am 13 ani.am hernia de cand mam nascut.0747665221.asta este nr meu.va rog sa ma ajutati.am facebok.florin ionut sunt in iasi tg frumos.

Coroi Alexandru Mihai spunea...

ma poate ajuta si pe mine cineva? Am fost operat de hernie inghinala stanga prin procedeu Postemski in urma cu 4 ani si mereu simt tractul intestinal in acea zona, simt cum se duc fecalele pe acolo, si cand ma ridic in picioare am senzatia ca se scurge ceva, doctorii la care am fost au spus ca nu am hernie, ca nu iese inafara, ce poate fi? simt jena acolo tot timpul, nu stiu ce sa mai fac, imi poate da cineva un sfat?

Anonim spunea...

Na ca i-ai lasat fara avere pe doctorii chirurgi care doar asta stiu sa taie si sa coase.
Bravos

Anonim spunea...

Buna. Imediat ce am vazut postarea ta pe blog am dat fuga la farmacia naturista si am achizitionat aceste 2 produse..Am fost la ecograf acum o saptamana si mi-i s-a spus ca a vazut o mica ruptura a peretelui abdominal( o hernie inghinala) si de frica unei operatii ma consult si incerc sa aflu tot felul de alte remedii..si din intamplare am gasit acest blog. Revin la ceea ce am spus si mai sus,am cumparat produsele respective si deja am trecut la treaba. Mi-am pus pe un tifon cateva picaturi''bune'' de tinctura apoi am pus-o in locul dureros,in dreapta. Am stat cam 10 min-15 min fara sa umblu acolo. Dupa aceste minute m-am uitat in locul respectiv si am vazut ca o pata rosie cam de 2 degete ceea ce m-a speriat. de aceea vreau sa te intreb daca sunt in regula aceste ''simptome''?

justin spunea...

salut ... vreau sa va spun si eu ceva ... eu o pot numi grav !!! deci am un prieten (p.s eu fac videochat (sunt baiat) ) asa si amicul asta al meu face videochat !! si nahhh nu stiam eu ce e aia ernie coi mare .. pula mea ! dar imi vine in minte o data sa fac videochat la cuplu cu el ... si nahh surpriza ajungem in camera ( inca ceva nu sunt gay, doar ca sa ii fraieresc pe gayy aia sa deie bani , nahh nu are nici o leg asta cu ce vreau eu sa va spun ) si cand ne da tips aia sa ne aratam pula .,... eu nahh mi-o arat 1 data de 2 ori de 3 ori .. si nahh omuletii imi spun dar prietenul tau de ce nu isi arata pula ... si nah ii zic ,..''hai ba aratati pula ca ne da astia bani'' si cand isi arata supriza oameni buni ... avea un coi deci sa mor eu mare frate cat un balon umflat medium adica umflat marisor ... doamne era asa de mare incat m-am delogat am inchis pc-ul si am plecat... deci m-am speriat rau oameni buni ... o sa incerc sa ii spun poate se trateaza cu ce ati precizat voi aici ... dar nu cred ca are vreo sansa ca la el e foarte foarte mare ... !!!

Anonim spunea...

Buna ziua , am fost operat de la 3 luni de hernie inghinala dreapta iar acum la vârsta de 18 ani mi sa umflat partea de jos a herniei si se duce spre stânga ce pot face ?

EscorteRomania spunea...

A folosit cineva remediul cu succes, in afara de adminul acestui blog?

Paul vasiliu spunea...

Salut, imi poti lasa facebook ul tau sa vb, am câteva întrebări, am aceeasi problema. Ms mult

Anonim spunea...

Mergi la doctor, cea mai buna solutie :)

Anonim spunea...

nu vi se pare putin ciudat ca daca iti rupi o mana , osul se sudeaza singur la loc, daca te tai adanc, carnea si pielea se regenereaza? Nu inteleg de ce hernia inghinala nu s-ar putea repara, este un tesut si prin repaos si protejare se regenereaza. Eu sunt operat de hernie stanga si dreapta, acum dupa 10 ani, stanga a recidivat, sunt o persoana ff activa, fac mult sport, merg pe jos des. Am citit si eu prospectul cretisoarei si pare a fi un ceai exclusiv pentru femei,trasita ciobanului pare ok. Trebuie neaparat sa va aschimbati dieta alimentara, renuntati la alimente care constipa,si mancati mai multe fructe si legume. Daca rezolvi problema cu digestia si eliminarea toxinelor din corp, ai rezolvat mare parte din problema. O sa revin cu feedback dupa ceva timp sa va zic daca m-am vindecat sau nu, si o sa povestesc si cum. Momentan mananc 80% fructe pe zi, si am scapat de o durere de genunchi, una de glezna si durerile de spate, doar in 10 zile. Succes!

Unknown spunea...

Am și eu Ernie inghinala poți să-mi sp te roggggg ce as putea face

fluconazole 150 mg spunea...

fluconazole 150 mg contain fluconazole. It is used to treat various fungal infections. It is also used to prevent the occurrence of fungal infections in cancer patients. The fluka 150 mg works by preventing the formation of the fungal cell wall that causes infection. This drug should be used by pregnant women. The drug is available at good prices at medical stores in the USA.

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Cele mai vizitate articole

Arhiva 100 Ro

Meniu