Am descoperit suplimente minune

De vreo saptamana am cumparat de 200 RON suplimente nutritive dintr-un magazin de suplimente nutritive pentru sportivi.Am inceput sa le administrez,si in momentul de fata pot sa va spun ca hernia mea se simte cel mai bine de cand s-a "nascut".Iata ce produse am cumparat,si pe care vi-le recomand si voua celor suferind de hernie inghinala:

  • -Calciu-Zinc-Magneziu de la firma BioTech USA,este un supliment deosebit,care in afara de cele trei elemente minerale mai contine si aminoacizi importanti,cupru,siliciu(este foarte important in intarirea si regenerarea tesutului care sprijina intestinele),bor,coada calului,acid stearic,etc. Este foarte important sa luati acest supliment pret:26 ron
  • -Vitamina C Este foarte important sa luati acest supliment
  • -Glutamina (ajuta la intarirea si regenerarea musculaturii)
  • -Creatina (ajuta la intarirea si regenerarea musculaturii)
  • -Arginina (ajuta la regenerarea tuturor tesuturilor importante,stimuleaza secretia hormonului de crestere)
  • -Tyrosina
  • -Taurina

Daca hernia nu este una foarte grava va garantez ca va veti simti de minune,chiar vi se va parea incredibil.

In afara de efectele descrise mai sus,aceste suplimente va vor induce o stare generala deosebita,imbunatatind si regland tensiunea arteriala,imunitatea organismului va "exploda",si nu in ultimul rand veti avea o viata sexuala mult mai placuta,libidou crescut,erectii incredibile (in special datorita Argininei,dar nu numai),daca aveti depresie aveti sanse sa se autovindece,si beneficiile pot continua mult si bine.
Sa va explic mai pe scurt: organismul vostru va intineri vizibil.Toate produsele sunt 100% naturale,ele fiind extrase din lapte,plante,si alte surse naturale.Efectele vor fi simtite dupa cel putin 1 saptamana de administrare regulata a suplimentelor.

Cand am inceput sa folosesc aceste suplimente am renuntat la ceaiuri,insa voi incepe din nou sa beau ceaiurile dupa o pauza de 2 saptamani.

Va urez bafta si daca aveti intrebari scrieti un comentariu!

Update: Nu cumva sa cumparati suplimentele de ma sus si sa aruncati banii daca nu respectati regimul alimentar de mai jos:

Am observat un lucru foarte important in timp ce traiesc cu hernia mea inghinala:daca nu mananc cereale integrale zi de zi situatia se inrautateste.De asemenea daca mananc multa carne si produse "grele" pentru digestie simt ca hernia se inrautateste,chiar daca aproape insesizabil.De-a lungul luniilor am incercat sa fac cele mai bune observatii referitor la modul meu de viata,de alimentatie,de exercitii fizice,etc. Voi scrie mai jos ce ma ajuta si ce nu ma ajuta cu hernia inghinala:



  • --Mananc aproximativ 700 gr cereale integrale in amestec cu fructe (este un produs original Kaufland,insa daca nu gasiti,puteti cumpara cereale integrale in amestec,ovaz,grau,secara,puneti ceva fructe deshidratate pentru un gust mai bun,insa nu neaparat) amestecate cu lapte. foarte important
  • --Manac multa tocana de legume,in care amestec cat mai mult fenicul
  • --Beau cel putin 2 litrii de apa pe zi
  • --Mananc doar paine graham
  • --In timpul scaunului incerc sa elimin tot ce se poate din intestine,este foarte important ,dupa un scaun consistent se vede pur si simplu cum umflatura s-a micsorat,de asemenea este foarte important sa nu ne fortam in timpul scaunului,este cel mai rau lucru ce il poti face pentru hernie (aici te ajuta cerealele)
  • --Fac o dieta doar cu cereale si lapte cel putin 1 zi pe saptamana,in cereale gasesti foarte multe elemente esentiale organismului.In ziua aceea nu mananc altceva decat cereale si lapte
  • --Daca am gaze nu le tin in mine,ies in aer liber si iau masuri (intestinele se umfla de la gaze)
  • ---Nu fumez
  • --Nu beau mai mult de 2 cafele pe zi
  • --In timp ce ridic orice greutate,sau imping ceva,incerc sa nu imi incordez abdomenul
Cam acestea ar fi in mare,insa daca imi aduc aminte voi mai posta pe blog.Nu uitati cerealele sunt cele mai importante.Va doresc tuturor sa aveti o viata cat mai fericita,chiar daca trebuie sa purtati cu voi de-a lungul aniilor hernia inghinala.

3 comentarii:

Baimareanul spunea...

Recomandarea mea e sa renunti la lapte in favoarea iaurtului. Conform unor studii laptele e responsabil de o multime de probleme ale organismului uman, una din acestea fiind si balonarea, lucru care asa cum ai constatat si tu nu ajuta deloc hernia. Insanatosire grabnica si fara operatie !

Anonim spunea...

buna,
ar fi interesanta concentratia suplimentelor nutritive si doza
zilnica,nu credeti?

multumesc.

Anonim spunea...

ai descoperit o pula,da ce esti cercetator sa descoperi?
eventual vrei sa spui ca te-a indrumat cineva sau ti-a dat un sfat,
sau ai gasit in internet un tratament

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Cele mai vizitate articole

Meniu