Tratament naturist Hernie Inghinala

Pentru ca am primit numeroase telefoane de la vizitatorii acestui blog,si mi s-a cerut sa le trimit exact plantele din care am preparat ceaiurile,m-am decis sa va ofer tuturor sansa da a cumpara plantele direct de la mine,impreuna cu instructiuni detaliate despre cum sa le administrati,dar si despre exercitiile si dieta pe care o veti urma in timpul tratamentului herniei inghinale.

Va ofer tratament complet pentru hernia inghinala(200 Ron/luna),dar si o monstra pentru 1 saptamana(50 Ron) de tratament,pentru a-va convinge ca intr-adevar functioneaza acest tratament.Dupa prima saptamana de va veti simti alta persoana.Ceaiurile va va fi detoxificat organismul,tesuturile rupte vor incepe procesul de regenerare,iar cel mai important,durerea va disparea inca dupa prima saptamana. Tocmai de aceea am curajul de a va oferi o monstra,care este mult mai ieftina,continand plante doar pentru o saptamana.
Va recomand sa incercati varianta de 1 saptamana,pentru a va convinge de efectele tratamentului.


Tratamentul pentru hernia inghinala:
  • grabeste regenerarea tesuturilor rupte in zona inghinala
  • regleaza si intareste sistemul circulator
  • inca din prima saptamana va face ca durerea sa dispara
  • vindeca constipatia
  • vindeca hemoroizii
  • regleaza sistemul digestiv
  • detoxifica organismul
  • impreuna cu dieta indicata va furniza organismului tau nutrienti care vor ajuta refacerea si intarirea tesuturilor care tin intestinele
  • intinereste organismul
  • fortifica sistemul imunitar
  • In 2-3 luni,hernia inghinala se va retrage si se va vindeca
Contact: 0753 567 691

sau comanda prin formularul de mai jos:

Coletul va fi trimis prin curier rapid.Plata se efectueaza in momentul primirii coletului.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu este nimic adevarat. Herniile inghinale se trateaza numai chirurgical. Am incercat tratamentul naturist descris mai sus. Plus, multa rabdare. Timp pierdut. Am avut o interventie chirurgicala, foarte de curand si evolutia pana in prezent e foarte buna. Precizez ca hernia de care sufeream, era de mici dimensiuni, reductibila, fara dureri. Deci, hernia inghinala nu trece de la sine. Sa lasam vrajeala asta de tratament naturist. Dar, se vede si din textul celui care ofera acest tratament, ca e un diletant si impostor. Auzi la el... ofera contra cost "o monstra", nicidecum o mostra. Escrocherii ieftine, de doi bani.

Anonim spunea...

Dar cata rabdare ai avut? 2-3-4 luni ai incercat? Si in tot acest timp ai avut tot optimismul din lume? Hernia mea s-a vindecat in aproximativ 3 luni, fara interventie chirurgicala. Ceaiul de cretisoara si tinctura de traista ciobanului sunt miraculoase.

Hernia Inghinala spunea...

Primul anonim, se spune si despre cancer ca nu se poate vindeca, dar totusi monica tatoiu a reusit, doar pe cale naturista. La fel am reusit si eu cu hernia. Daca eram impostor, nu scriam ce plante am folosit, scriam doar ca sunt niste plante miraculoase, pe care trebuie sa le cumparati de la mine. NU?

Anonim spunea...

Salut am si eu o hernie inghinala si imi este frica de operatie hernia mea este mai mare adica sa lasat si un pic pe testicol nu ma doare nu am nici un fel de problema crezi ca asputa vindeca hernia cu tratamentul pe care lai creeat

Anonim spunea...

Cei care susutin ca o hernie se poate vindeca altfel de cat chirurgical sunt niste escroci! Nu va mai luati dupa toate prostiile si mergeti la chirurg sa va repare. Costa ceva, e adevarat dar rezolvarea este sigura si recidivele sub 5%.

vector spunea...

Primiti si comenzi din sträinätate? Ce cantitate din fiecare plantä este necesarä pe säptämänä?

Cristian spunea...

As vrea si eu tratamentul asta, dar sa fie bun, sa nu mai am probleme. Mi-e frica de hernia asta inghinala. Eu nu am inca nici o umflatura, decat niste senzatii. Nu suport gandul unei operatii

Unknown spunea...

Dacă mă doare în partea dreapta între închietura piciorului ȘI penis am hernie închinala

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Cele mai vizitate articole

Meniu