Masiniile au nevoie de transmisie in primul rand din cauza fizicii motorului cu ardere interna.
Orice motor are o turatie maxima,care daca ar fi depasita ar exploda.Daca ati citit despre cal putere, stiti ca motoarele au anumite turatii unde caii putere si cuplul sunt dezvoltate la maxim.De exemplu,un motor poate produce maximum de cal putere la 5500 rpm.Transmisia permite raportului de cuplaj intre motor si rotiile masinii sa se schimbe in timp ce masina accelereaza si incetineste.Vitezele se schimba astfel incat motorul sa fie sub turatia maxima,si aproape de turatia la care dezvolta performanta maxima.
Ideal ar fi ca transmisia sa fie atat de flexibila incat motorul sa poata functiona tot timpul la valoarea rpm unde dezvolta performanta maxima.Aceasta este ideea din spatele transmisiei variabile continue.
Transmisia variabila continua are o gama infinita de raporturi.In trecut,aceasta transmisie nu putea concura cu transmisia manuala sau transmisia automata din cauza costului,dimensiunii si performantei.Dar in zilele noastre datorita imbunatatirii designului,si nu numai, aceasta optiune este mult mai comuna.Toyota prius este un exemplu.Aceasta masina hibrid foloseste transmisia
variabila continua.
Transmisia e conectata de motor prin intermediul ambreajului.Deci osia de intrare a transmisiei se invarte la o rotatie similara cu rotatia motorului.
Sa vedem in continuare detalii despre cutia de viteze. Continuare>>>
Persoane interesate
Cele mai vizitate articole
-
Pentru ca am primit numeroase telefoane de la vizitatorii acestui blog,si mi s-a cerut sa le trimit exact plantele din care am preparat ceai...
-
Am patit-o si eu.Da,eu,autorul acestui blog,am patit-o.Trageam de fiare,si dintr-o data am simtit in zona inghinala de parca ceva s-a rupt.S...
-
De cateva luni caut solutii la hernia mea inghinala.Ceaiurile m-au ajutat foarte mult,impiedicand evolutia acesteia,de asemenea nu nu mai si...
-
De vreo saptamana am cumparat de 200 RON suplimente nutritive dintr-un magazin de suplimente nutritive pentru sportivi.Am inceput sa le admi...
-
In curand voi face un blog special pentru toti cei care sufera de toate tipurile de hernie .Deocamdata lucrez la designul lui si in curand i...
-
Your Browser Does Not Support iFrames
-
parghie cu pivot care transmite actiunea tachetului la tija supapei. Miscarea in sus a tachetului este transformata in miscare in jos a tije...
-
reteaua de canale care colecteaza gazele de esapament de la diverse orificii de evacuare si le directioneaza catre catalizatorii sistemului ...
-
Link
-
Desi studiez limba germana,recunosc ca dupa ce am vazut acest Video,timp de cateva zile am ajuns sa urasc natia aceea de nemti,chiar daca ma...
Arhiva 100 Ro
-
►
2010
(1)
- ► septembrie (1)
-
▼
2009
(114)
-
▼
ianuarie
(24)
- Cal Putere : Cum se Masoara ?
- Cal Putere
- Sistem Simplu De Franare
- Frictiunea
- Mecanismul cu Parghii si Sistemul Hidraulic
- Sistemul de Franare
- Beneficii si Puncte Slabe
- Statorul
- In Interiorul Convertorului de Cuplu
- Convertorul de Cuplu:Principii La fel ca si mas...
- Convertorul de Cuplu
- Angrenaje Planetare Compuse
- Angrenajul Planetar si Raportul Pinioanelor
- Cum Functioneaza Transmisia / Cutia Automata
- Animatie Cutia de Viteza Manuala
- Functionare Cutia de Viteza Manuala
- Functionare Cutia de Viteza Manuala
- Functionare Cutia Manuala
- Transmisia Manuala
- Imbunatatiri Diesel si Biodiesel
- Combustibil Diesel
- Injectorul Diesel
- Cum Functioneaza Motorul Diesel
- Cum ar Arata o Iarna Nucleara ?
-
▼
ianuarie
(24)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu